Esettanulmány: Rubint Rella – rella.hu

Teljes digitális rendszerépítés a személyes márka mögé

Rubint Rella a fitneszipar egyik legismertebb szereplője, aki erős személyes márkájával és elhivatott közönségével tűnt ki a piacon. Az Instagramon meghirdetett projektfelhívására több száz jelentkező közül engem választott kivitelezőnek, ami már a kezdetektől komoly bizalommal ruházott fel.

Rella korábbi weboldala vizuálisan és működés szempontjából is messze elmaradt a márkája által képviselt színvonaltól. A legnagyobb problémát azonban a manuálisan kezelt vásárlási folyamatok, a számlázás és a megrendelések teljesítése jelentette. Ezek nemcsak időrablóak voltak, de hibalehetőségeket is hordoztak: volt olyan eset, amikor egy véletlen mulasztás fogyasztóvédelmi eljáráshoz vezetett.

A projekt fő célja egy automatizált, megbízható és felhasználóbarát rendszer kiépítése volt, amely nemcsak tehermentesíti Rellát az adminisztratív feladatoktól, de értékesítési folyamattá szervezi a teljes jelenlétét.

A projekt egy többórás tanácsadással indult, ahol felmértük a helyzetet, megalkottuk a termékstruktúrát és stratégiát. Ezután lépésről lépésre megvalósítottuk az alábbiakat:

  • Weboldal teljes áttervezése UX/UI szemlélet mentén
  • Komplex és strukturált tagsági rendszer kialakítása
  • Automatizált értékesítési folyamat (ingyenes kihívás > belépő termék > fő termék, stb.)
  • Email marketing rendszer és automatizmusok kialakítása (programonként 4–8 levél)
  • Támogató, kísérő levelek, amelyek végigkísérik a programban résztvevőket
  • Arculati frissítés és grafikai munkák (logó, stilisztikai elemek, nyomdai termékek, stb.)
  • Hirdetéskezelés és online kampányok

A projekt egyik legnagyobb kihívása a programok komplexitása és a belső rendszer sokrétegűsége volt. Az automatizációk precíz felépítése, a több termékre épülő kísérő levelek és az adminisztrációs folyamatok optimalizálása mind komoly szakmai munkát igényelt. Ezen felül a viszonylag rövid határidő is nagy nyomást helyezett rám.

Rella rendkívül méltányolta a végeredményt: az automatizmusok jelentősen lecsökkentették a manuális feladatokat, a rendszer megbízhatóan szolgálja ki a növekvő vásárlói bázisát, a vizuális megjelenés pedig végre tücrözi a márkája értékét. Az óta eltelt közel két évben is folyamatosan dolgozunk együtt és építjük tovább Rella digitális jelenlétét.

Tanulság: Még egy erős márka sem tud fenntarthatóan működni hatékony rendszer nélkül. A profizmus nemcsak a tartalomban, hanem a működésben is meg kell, hogy jelenjen. Ha ezt te is szeretnéd elérni, induljunk el egy konzultációval!