PPC - Hirdetéskezelés

Adatalapú döntések. Ügyfélszerző kampányok. Mérhető eredmények.

A sikeres online hirdetések alapja a stratégia, az adatalapú döntéshozás és az igényesség. Mi nem csak hangzatos kampányokat indítunk, átgondolt, célorientált rendszert építünk, ami valódi üzleti eredményekhez vezet.

Nem a hirdetés drága…hanem az, ami nem hoz eredményt.

Sokan próbálkoznak hirdetésekkel, de csalódottan állnak meg: „nem hozott semmit”.
A valóság? Egy hatékony hirdetés nem a szerencsén múlik.
Kell hozzá stratégia, jó üzenet, megfelelő célzás és mérés.

Mi ezeket építjük fel a kampányod mögé, hogy ne a pénzt égesd, hanem eredményt érj el.

Tipikus hibák:

„Csak indítottunk egy hirdetést”

stratégia nélkül, célzás nélkül, tesztelés nélkül

Nincs meghatározva a célközönség

így nem annak szól, akit valóban érdekelhet

Rossz felület, rossz formátum

a kampány nem éri el az ideális vásárlót mert nem jó helyen célzod

Nincs tervezés, nincs mérés

így azt sem tudod, mi működik, és hogyan érheted el a kívánt eredményt

Nem illeszkedik a marketingtölcsérbe

nincs hova terelni az érdeklődőket

A hirdetéseid nem szerencsejátéknak, hanem stratégiának kell lenniük

Mi nem csak elindítjuk a hirdetéseket, mi rendszert építünk. A célközönséged, az ajánlatod és a vevőszerző folyamatod alapján alakítjuk ki a kampányokat, majd adatokat elemezve finomhangoljuk őket. Így lesz a költésből eredmény.

Adatalapú döntéshozás

Nem érzésre hirdetünk – számok alapján optimalizálunk.

Stratégiai kampánytervezés

Minden kampány mögött egy konkrét üzleti cél áll: vevőszerzés, foglalás, feliratkozás stb.

Tesztelés és folyamatos optimalizálás

Nem hagyjuk magára a kampányt. Hetente elemezzük, és javítunk rajta, ha kell.

Összehangolás a weboldallal és a teljes funnellel

A hirdetés csak az első lépés: nálunk a teljes vevőszerző rendszer számít.

Folyamat

Így jutunk el a jelentkezéstől az eredményekig

A célod nem csak a hirdetés elindítása, hanem az, hogy jövedelmező legyen. Ehhez egy letesztelt, lépésről lépésre felépített folyamaton vezetünk végig.

Jelentkezés és egyeztetés

Először egy rövid hívásban átbeszéljük a céljaidat, ajánlatodat és a jelenlegi helyzetedet – így kapunk egy átfogó képet.

Audit (ha voltak korábbi kampányok)

Részletesen átnézzük a korábbi hirdetéseidet: mi működött, mi nem, és hol lehetett a probléma. Emellett ellenőrizzük, hogy a fiókbeállítások technikailag rendben vannak-e.

Szerződés & fiókrendszerek rendbetétele

Tiszta keretek között dolgozunk: leszerződünk, rendbe tesszük a hirdetési fiókokat, összekötéseket és beállításokat.

Hirdetések indítása

Elindítjuk az első kampányokat a jóváhagyott tervek alapján. Minden hirdetés az üzleti céljaidhoz igazítva készül.

Folyamatos mérés és optimalizálás

Heti szinten figyeljük és finomhangoljuk a kampányokat – az adatok alapján döntünk, nem érzésre.

Rendszeres riportálás

Átlátható beszámolókat kapsz az eredményekről, hogy mindig lásd, mire költöd a pénzed, és milyen megtérülést hoz.

Szolgáltatások és árak

Átlátható árak, kiszámítható folyamat

Minden csomagunk egy világos cél mentén épül: valódi eredményt hozni neked.

50 000 Ft

Tudd meg, mi gátolja a hirdetéseid eredményességét

Átfogó elemzés, amely segít feltárni a korábbi kampányok gyenge pontjait, és irányt mutat a hatékonyabb jövőbeli hirdetésekhez.

Kinek szól?

  • Aki már hirdetett, de nem elégedett az eredményekkel
  • Aki nem biztos benne, hogy a kampányai jól vannak beállítva
  • Aki új partnert keres, de szeretne előtte tisztán látni

50 000 Ft/hó

Egy felületen működő kampányok kezelése (Meta vagy Google)

Egyszeri 50 000 Ft beállítási díj, majd 50 000 Ft / hó

Kinek ajánlott?

  • Ha csak egy platformon akarsz hirdetni, profin felépített és optimalizált kampányokkal segítünk kihozni belőle a legtöbbet
  • Akik átlátható, biztonságos és jól beállított kampányokat szeretnének

75 000 Ft/hó

Szinkronban futó Meta + Google kampányok

Egyszeri 75 000 Ft beállítási díj, majd 75 000 Ft / hó

Kinek ajánlott?

  • Olyan vállalkozásoknak, akik több csatornán is aktív jelenlétet szeretnének

  • Akik szeretnék, hogy a Facebook és a Google kampányai erősítsék egymás hatását

  • Akik párhuzamosan több üzleti célt is el akarnak érni – például márkaépítést és közvetlen értékesítést

Egyedi stratégiai kezelés – egyedi árazás

Komplex célokhoz, komoly kampányrendszerekhez

Kinek ajánljuk?

  • Webshopoknak, akik skálázni szeretnének, (termékenként vagy kategóriánként kampányolnának)
  • Akik kiforrott és összetett értékesítési csatornával dolgoznak
Elégedett ügyfél
0
Elkészített weboldal
0 +
Beállított és optimalizált kampány
0 +
Kezelt hirdetési költés
0 M Ft +

Visszajelzések

Vélemények, amikre büszkék vagyunk

Ők már megtalálták nálunk a számításaikat

GYIK - PPC

Kérdések és egyenes, átlátható válaszok

Kezdő vagyok, sosem hirdettem még. Tudtok segíteni?

Igen, teljes körű támogatást nyújtunk akkor is, ha most vágsz bele először. Segítünk meghatározni a célokat, kiválasztani a megfelelő platformot és kampánytípust, és minden beállítást elvégzünk helyetted.

Igen, audit keretében átvilágítjuk a jelenlegi kampányaidat, feltárjuk a hibákat, és javaslatot teszünk arra, hogyan lehetne eredményesebb a hirdetésed.

A beállítási díj egyszeri költség, ami az induláshoz szükséges technikai és kreatív feladatokat fedezi. Ide tartozik:

  • Hirdetési fiókok és kampánystruktúra kialakítása

  • Konverziókövetés beállítása (pl. Meta pixel, Google Tag Manager, GA4)

  • Alap kampányok létrehozása, szövegek és kreatívok elkészítése. Ez a díj új ügyfeleknél minden esetben fizetendő.

A válasz attól függ, hogy mit akarsz elérni. Mindegyik felületnek megvan az előnye és a hátránya. Az, hogy Neked melyik lesz a jobb, nagyban függ a céljaidtól és a stratégiától. A legtöbb esetben a két felület együttesen hozza a legjobb eredményt, ugyanis a kampányok erősítik és kiegészítik egymást.

Mindegyik hirdetéskezelési szolgáltatásunk tartalmazza az alábbiakat:

  • Szövegírás és kreatívkészítés
  • Technikai beállítások (pl. konverziókövetés)

  • Kampánykezelés, optimalizálás

  • Havi riport és konzultáció

Egyetlen őszinte ügynökség sem garantálhat fix eredményt, mert ez sok mindentől függ: iparág, szezon, weboldal, termék, árazás stb. Amit garantálni tudunk: folyamatosan figyeljük a számok alakulását, tesztelünk, optimalizálunk, és a lehető legjobb eredményre törekszünk.

Igen. Azt szoktuk javasolni, hogy a hirdetéskezelési díj legalább négyszeresét költsd hirdetésre havonta. Ez az az arány, amivel már látható eredményeket lehet elérni, és megtérülhet a befektetésed.

Igen, minden ügyfelünknek havonta részletes riportot készítünk az eredményekről, a tanulságokról és a következő lépésekről. A cél az átláthatóság és a folyamatos fejlődés.